BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 06.06.2008

Ostatnia prosta przed premierą Battlefield: Bad Company(tm)


Już wkrótce rozpocznie się nowy rozdział w dziejach jednej z najpopularniejszych serii gier.
Oczekiwanie fanów gier wojennych na nowy hit dobiega powoli końca. Do tłoczni powędrowała bowiem właśnie produkcja, zatytułowana Battlefield: Bad Company(tm), przeznaczona dla konsol Xbox 360(tm) oraz PLAYSTATION(r)3. Jej europejska premiera nastąpi 27 czerwca, a już teraz z Xbox LIVE(tm) i PLAYSTATION(r) Store można pobrać wersję demonstracyjną. Pozwala ona na przetestowanie zarówno fragmentu trybu dla pojedynczego gracza, jak i próbki opcji zabawy wieloosobowej.

Pełna wersja Battlefield: Bad Company oferować ma możliwość wcielania się w żołnierzy walczących na współczesnych polach bitew. Gracze będą kierować m.in. poczynaniami szturmowców, zwiadowców oraz specjalistów od broni ciężkiej. Walki toczyć się mają chociażby na bliskowschodniej pustyni oraz wśród europejskich wzgórz. Grę będzie wyróżniać przede wszystkim możliwość niszczenia otoczenia na niespotykaną dotąd skalę, a także jednoczesna obecność na polu bitwy maksymalnie 24 osób - zarówno żołnierzy piechoty, jak i czołgistów, artylerzystów, pilotów helikopterów etc.

Więcej informacji na temat Battefield: Bad Company znajduje się na oficjalnej stronie www.battlefield.com/badcompany/ oraz pod adresem www.ea.pl.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: