BIURO PRASOWE

Agito.pl, 06.03.2008

Agito.pl wspiera polską blogosferę


Agito.pl, największy polski sklep internetowy ze sprzętem RTV-AGD, rozpoczyna sponsoring znanego branży marketingowej bloga mediafun.pl, którego autorem jest Maciej Budzich.
Ciągły rozwój blogosfery rozumianej jako dziennikarstwo obywatelskie staje się realną konkurencją dla standardowych mediów. Rozwój ten wymaga od autorów większego nakładu pracy, zaangażowania a co się z tym wiąże również nakładów finansowych. Dostrzegając ten fakt, Agito.pl zdecydowało się wesprzeć blog mediafun.pl autorstwa Macieja Budzicha.

- Imponuje nam rzetelność i ciągły rozwój bloga Macieja. Mamy świadomość,
że proponowane przez niego treści zdobywają uznanie wśród czytelników
- zarówno internautów, jak i tych przywiązanych do prasy drukowanej. Cieszy nas fakt,
że będziemy mogli wesprzeć nowe projekty jakie planuje - mówi Jacek Gadzinowski, dyrektor marketingu Agito.pl.

Zakres współpracy został precyzyjnie określony. Będzie ona polegać
na sponsorowaniu przez Agito.pl projektów prowadzonych na potrzeby videobloga Macieja budzicha. W ramach umowy pomiędzy sponsorem a autorem, na blogu mediafun.pl pojawi się wkrótce logotyp Agito.pl. Na stronie będzie można również znaleźć informacje o współpracy, czy plansze reklamowe. Maciej Budzich, jako autor projektu pozostanie jedyną osobą mogącą decydować o zamieszczanych na blogu treściach.

- Cieszę się, że duża i poważna firma jak Agito.pl, zaufała marce bloga mediafun i postanowiła związać się z nim jako oficjalny sponsor. Ułatwi to realizację kolejnych projektów związanych z blogiem - podsumowuje Maciej Budzich.
W Polsce model sponsorowania przez firmy blogów jest jeszcze mało znany, choć
na zachodzie od pewnego czasu wspiera się w ten sposób autorów najciekawszych przedsięwzięć. W Polsce wciąż większość tego typu przedsięwzięć prowadzona jest hobbystycznie. Maciej Budzich od dawna zabierał głos w dyskusjach na temat zarabiania na blogu, sponsoringu przez firmy, a niezależności treści. Dzięki współpracy z Agito.pl będzie mógł poświęcać więcej czasu na blogowanie oraz
na rozwój swojego projektu.

* * *

mediafun.pl to blog poruszający tematy związane pośrednio oraz bezpośrednio z branżą marketingową & mediową. Jego autor, Maciej Budzich jest prawdziwym fanem niestandardowej formy promocji oraz nietypowych działań marketingowych. Pasja do mediów pozwoliła mu bardzo szybko (od marca 2006 roku) zdobyć duże uznanie wśród ludzi związanych z branżą. Za cel obrał sobie pokazanie internautom, że komunikacja wizualna, media i reklama są interesujące. Maciej Budzich wraz z rozwojem podejmuje się kolejnych projektów m.in. we współpracy z Artegence organizuje konferencję TUBA, prowadzi magazyn mediafun, kalendarz wydarzeń branżowych oraz videoblog. Ponadto jego działania obejmują patronatem: magazyn Pro-kreacja, Visual Communication, Słodkie Upominki, Szkoła Mistrzów Reklamy oraz Think-a-Head.

***

Informacje o firmie Agito S.A.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny.
W 2006 roku został wyróżniony tytułem "Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową" w rankingu tygodnika "Wprost" oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł "Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007" oraz "Sklepu Internetowego Roku 2007" w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika "Puls Biznesu".


Dodatkowych informacji udziela:

Daniel Woubishet
Partner of Promotion
Agencja Public Relations
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25
email: