BIURO PRASOWE

Motorola, 18.02.2008

Motorola na Mobile World Congress w Barcelonie


Po udanych targach CES w Las Vegas Motorola zaprezentowała swoje rozwiązania w dziedzinie mobilnych technologii na Mobile World Conrgess w Barcelonie.
Barcelona, Hiszpania, Warszawa, Polska, 18 lutego 2007 - Motorola (NYSE: MOT) w dniach 11-14 lutego pokazała portfolio rozwiązań wykorzystujących mobilną komunikację: technologię WiMax, femtokomórki i mobilną telewizję. Ponadto zaprezentowała multimedialny aparat MOTO(tm) Z10, dwa nowe telefony z serii W, gwarantujące jakość za rozsądną cenę oraz nagrodzony na targach CES muzyczny telefon ROKR E8.

ROKR E8: Nagrodzony na targach CES muzyczny hit
Ten muzyczny kameleon został uznany za najlepszy produkt zaprezentowany na targach CES, a także otrzymał nagrodę publiczności. Unikatowa technologia ModeShift(tm) przekształca telefon w odtwarzacz muzyczny za pomocą jednego dotknięcia klawisza. Słuchawkę Motoroli wyróżniają: wirtualne klawisze wyświetlane na szklanej powierzchni, które wiernie imitują naciśnięcie. Dzięki temu użytkownik ma wrażenie, że szklana powierzchnia ugina się pod naciskiem palca. W zależności od wybranego trybu urządzenia na panelu wyświetlają się cyfry lub odpowiednie ikony służące do sterowania muzyką i odtwarzaczem MP3.

Tryb muzyczny w ROKR E8 to przestrzenny dźwięk stereo z dwoma kanałami audio i korektorem graficznym dźwięku, 2GB wewnętrznej pamięci pozwalającej na zachowanie ok. 1500 utworów z możliwością dodatkowego rozszerzenia kartą pamięci microSD, Bluetooth Stereo, radio FM oraz system identyfikacji piosenek. Kolejną innowacją jest technologia FastScroll - dzięki niej wystarczy delikatny ruch kciuka, by szybko przewinąć listę utworów (w trybie muzycznym), kontaktów (w trybie telefonicznym), kalendarz (w trybie telefonicznym) lub zawartość multimediów (tryb multimedialny).

ROKR E8 - wybrane cechy
  • oryginalna technologia ModeShift(tm) umożliwia zamianę telefonu w odtwarzacz muzyczny;
  • wirtualne klawisze wyświetlane na szklanej powierzchni po naciśnięciu zachowują się jak tradycyjne;
  • FastScroll(tm) umożliwia szybkie przeszukiwanie danych;
  • technologia CrystalTalk(tm) zapewniająca wysoką jakość rozmów nawet w hałaśliwym otoczeniu;
  • kompatybilność z Windows(tm) Media Player(tm) 11 umożliwia łatwą wymianę muzyki z komputerem oraz dostęp do ponad 200 internetowych sklepów muzycznych;
  • 2GB wewnętrznej pamięci oraz możliwość rozszerzenia pamięci za pomocą kart microSD do 4GB;
  • szybki transfer plików przez łącze USB 2.0;
  • panoramiczny wyświetlacz 2.0 QVGA.


MOTO Z10 - studio filmowe w kieszeni
To następca obecnego już w Polsce multimedialnego telefonu MOTO Z8. Tym razem nie tylko można oglądać filmy w rozdzielczości obrazu zbliżonej do High Definition, ale nagrane sekwencje wideo można edytować, ciąć, tworzyć przejścia między scenami, dodawać kadry z tytułami oraz ścieżkę dźwiękową. MOTO Z10 to mobilne studio filmowe mieszczące się w kieszeni, a co więcej, każde nagranie można bezpośrednio umieścić w internecie na takich stronach, jak: YouTube, Picasa (Google), Flickr (Yahoo!), Blogger czy ponad 30 innych.

MOTO Z10 - wybrane cechy
  • jakość nagrania wideo: MPEG-4, 30 klatek/ sek.;
  • wyświetlacz 2.2" QVGA o krystalicznej ostrości, wyświetlacz 16 mln kolorów TFT;
  • dzielenie się ze światem swoimi multimediami dzięki jednemu dotknięciu klawisza;
  • aparat fotograficzny o rozdzielczości 3,2 Mpix uruchamiany jedynym klawiszem w zaledwie 1,5 sekundy; inteligentny autofokus;
  • gniazdo kart microSD umożliwia korzystanie z kart pamięci w przyszłości nawet o pojemności do 32GB;
  • bezprzewodowy przesył muzyki za pomocą Bluetooth Stereo;
  • łączność: 3,5G HSDPA 3,6Mbits, UMTS/GPRS/EDGE;
  • platforma Symbian/UIQ;
  • pięć gier od EA: Tiger Woods Golf, Tetris, Skate, Burnout, Sims Bowling.


Nieograniczona łączność - MOTO Z6w
Nowy telefon komórkowy Motoroli MOTO Z6w działa w standardzie Wi-Fi, tym samym Motorola umożliwia użytkownikom korzystanie z najdogodniejszych serwisów dzięki jednej słuchawce. Telefon działa w sieciach GSM oraz bezprzewodowej sieci WLAN (Wireless Local Area Networks), automatycznie przełącza się między lokalnymi sieciami, by zapewnić efektywną łączność: rozmowy telefoniczne, szybkie surfowanie w sieci oraz dostęp do multimediów. MOTO Z6w to nowoczesny slider, który zapewnia wygodny dostęp do różnego typu mediów dzięki oprogramowaniu - jest kompatybilny z Windows(tm) Media Player(tm) 11, a także wyposażony w szybkie łącze USB 2.0, aparat cyfrowy 2 megapiksele oraz gniazdo kart pamięci z możliwością rozszerzenia do 4GB.

Codzienna komunikacja za przystępną cenę - W161 i W181
Motorola poszerzyła również portfolio niezawodnych telefonów z serii W, zapewniających doskonałą łączność w rozsądnej cenie, o dwie nowe słuchawki - W161 i W181. Teraz - opatentowana przez Motorolę technologia CrystalTalk(tm) umożliwiająca wygodne przeprowadzenie rozmowy nawet w głośnym otoczeniu - jest dostępna telefonach z serii W. Słuchawki w kształcie batonika wyposażone są w radio FM, duży wyświetlacz, baterie o doskonałej wytrzymałości oraz bardzo dobrej jakości mikrofon.


Akcesoria Stereo Bluetooth: bezprzewodowa muzyka w ruchu
Motorola EQ5 i EQ7 to pierwsze bezprzewodowe głośniki Motoroli do muzyki
i rozmów. Zapewniają mobilność przy słuchaniu muzyki i można je wykorzystać jako zestaw głośnomówiący. Można je połączyć z większością odtwarzaczy MP3, komputerów i telefonów tradycyjnie (jack 3,5 mm) oraz bezprzewodowo. Niewielkich rozmiarów głośniki EQ5 są ładowane akumulatorami. Wersja EQ7 Hi-Fi Stereo, efekt współpracy z firmą JBL, zapewnia wysokiej jakości przestrzenny dźwięk z głębokim brzmieniem basu.

Informacje o Motoroli

Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Rozwija technologie, produkty oraz usługi umożliwiające mobilną komunikację. W skład jej portfolio wchodzą: infrastruktura telekomunikacyjna, korporacyjne rozwiązania mobilne, cyfrowe urządzenia multimedialne, modemy przewodowe, telefony komórkowe oraz akcesoria Bluetooth. Jest zaangażowana w tworzenie nowej generacji rozwiązań komunikacyjnych służących zarówno pojedynczym użytkownikom, firmom, jak i rządom. W 2007 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 36,6 mld USD.

Więcej informacji na www.motorola.com

***

Kontakty dla mediów:
Małgorzata Matusiewicz
Motorola
+48 22 606 04 50


Agnieszka Józefowicz
+48 22 858 74 58 wew. 49


MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.