BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 20.07.2007

Po prezent do H&M!


Wszyscy klienci sklepów H&M mogą otrzymać przy dowolnym zakupie wyjątkowy prezent. Jest nim demo najpopularniejszej na świecie gry komputerowej - symulacji życia - The Sims 2!
"Jesteśmy pewni, że ten drobny prezent będzie miłą niespodzianką nie tylko dla fanów tej popularnej gry, ale także dla wszystkich, którzy kochają markę H&M. Demo zawiera kreator Simów, tapety i wygaszacze ekranu, a także zwiastuny poszczególnych dodatków m.in. Moda z H&M" - podkreśla Lidia Zalewska, PR Manager z Electronic Arts Polska.

Akcja potrwa do wyczerpania zapasów płyt z wersją demonstracyjną we wszystkich sklepach H&M.

Ta wakacyjna akcja obu firm - Electronic Arts i H&M - to kontynuacja współpracy, zapoczątkowanej przez konkurs H&M Fashion Runway. The Sims 2 H&M Fashion Runway rozpoczyna się od zgłaszania propozycji projektów. Zadaniem uczestników z całego świata jest stworzenie ubrań według sześciu tematów przewodnich, związanych
z latem. Trzy pierwsze z nich to: "Moda klubowa", "Moda młodzieżowa" i "Moda miejska"). 20 lipca jest ostatnim dniem kiedy można zgłosić swoje projekty mody plażowej, zaś do 27 lipca można zgłaszać projekty mody ekskluzywnej. Wystarczy mieć ukończone 18 lat i pochodzić z jednego z dwudziestu europejskich Państw lub z USA, czy Australii. Szczegółowy regulamin tej międzynarodowej zabawy jest dostępny na stronie http://thesims2fashionrunway.ea.com/top.pdf

W każdej kategorii EA i H&M wyłonią 12 najpopularniejszych projektów i zostaną przedstawione podczas wirtualnych pokazów w Internecie. Na ulubione projekty można głosować na www.TheSims2FashionRunway.com lub www.hm.com. Najlepsze projekty staną się inspiracją przyszłorocznej kolekcji jesienno-zimowej H&M.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: