BIURO PRASOWE

Motorola, 10.07.2007

Andrew Morley przejmie strategię marketingową telefonów komórkowych Motoroli w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki


Bansingstoke, Wielka Brytania, 11 czerwca 2007 r. - Andrew Morley został dziś wiceprezesem ds. marketingu telefonów komórkowych Motoroli, Inc. (NYSE: MOT) na region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Morley będzie odpowiedzialny również za strategię komunikacyjną marki w regionie.
- To dla mnie zaszczyt, że obejmuję wysokie stanowisko w tak potężnej firmie, w której będę kierował marketingiem na zróżnicowanych rynkach w kluczowym dla przemysłu telekomunikacyjnego momencie - powiedział Andrew Morley.

Ostatnio Morley pracował na stanowisku Group Marketing Director Harrodsa, gdzie zarządzał strategią marketingową i komunikacyjną tego znanego na całym świecie luksusowego domu towarowego. Wcześniej pełnił funkcję Chief Commercial Officer w firmie Cable and Wireless oraz odpowiadał z rozwój biznesowy i marketingowy w BSkyB i Ford of Europe.

- Cieszymy się, że osoba z dużym i różnorodnym doświadczeniem przyczyni się do rozwoju naszej strategii marketingowej w regionie EMEA - powiedział Jeremy Dale, wiceprezes ds. marketingu telefonów komórkowych Motoroli.

Andrew Morley jest absolwentem Business Marketing na John Moores University w Liverpoolu.

***

Kontakty dla mediów:
Małgorzata Matusiewicz
Motorola
+48 22 606 04 50


Agnieszka Józefowicz
+48 22 858 74 58 wew. 49


MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.