BIURO PRASOWE

Motorola, 06.07.2007

Dlaczego Motorola jest cool?


Motorola Polska została uhonorowana tytułem CoolBrands podczas odbywającej się 27 czerwca w Warszawie gali. Statuetkę w imieniu firmy odebrała Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Dlaczego Motorola jest cool? O tym poniżej:

Ideą CoolBrands jest wyróżnienie marek, które wyjątkowo kojarzą się konsumentom oraz wyróżniają się swoją historią i działaniami. Selekcja marek odbyła się w trzech etapach: najpierw przedstawiono wstępną listę firm, na które swoje głosy oddali internauci, a następnie wyniki oceniło niezależne grono zrzeszone w Radzie Marek. W jej skład wchodzą uznani eksperci w dziedzinie marketingu i reklamy, dziennikarze, pracownicy firm badawczych, stratedzy oraz przedstawiciele organizacji przedsiębiorców. W głosowaniu wzięło udział ok. 7500 internautów, głównie w przedziale wiekowym 16-30 lat ze średnich i dużych miast.

- Ten tytuł to dla Motoroli szczególne wyróżnienie, gdyż jest efektem głosowania nie tylko zwykłych użytkowników, ale również znawców i obserwatorów działań marketingowych. Niezależnie czy marka zostanie nazwana "cool", "trendy" czy "jazzy", to ważne, że Motorola kojarzona jest z czymś godnym zainteresowania "dla mnie", i łączy modę z funkcjonalnością - mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej, która odebrała statuetkę.

- Markom, które otrzymały tytuł CoolBrand udało się nawiązać z konsumentami niezwykłą więź. Bycie cool wynika z niepowtarzalnej tożsamości marki. Nie nadajemy tego tytułu na podstawie wyników finansowych czy wielkości firmy. Decydują o nim ludzie, którzy odbierają przekaz wysyłany im przez markę i identyfikują się z nim - powiedziała Nina Kowalewska-Motlik, Prezes New Communications i organizatorka polskiej edycji CoolBrands.

Motorola znalazła się również w albumie CoolBrands 2006/2007 opisującym najmodniejsze marki na polskim rynku. Tytuł CoolBrands nie jest pierwszym tego typu uhonorowaniem dla Motoroli w Polsce. Marka została nagrodzona m.in. statuetką SuperBrands oraz statuetką "Studencki Produkt Roku" przyznawaną przez magazyn "Dlaczego".

***

Kontakty dla mediów:
Małgorzata Matusiewicz
Motorola
+48 22 606 04 50


Agnieszka Józefowicz
+48 22 858 74 58 wew. 49


MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.