BIURO PRASOWE

Pepsi, 18.06.2007

Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi


Na początku czerwca wystartował konkurs "Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi". W myśl nowej filozofii Pepsi, młodzi ludzie dostają niepowtarzalną szansę zaprezentowania swojej kreatywności i spełnienia marzeń. Najlepsi, którzy zakwalifikują się do finału konkursu, 17 września wystąpią na scenie podczas warszawskiego koncertu The Black Eyed Peas, a zwycięzca sam wybierze sobie nagrodę w postaci jednej z kilku ekskluzywnych praktyk pod okiem profesjonalistów. A wszystko to kręcić się będzie wokół kawałka "More", który zespół stworzył specjalnie na tę okazję.
Zespół The Black Eyed Peas od lat zaangażowany jest w promocję nowych talentów i pomoc młodym ludziom. Dlatego tak naturalna była współpraca zespołu z Pepsi, w wyniku której powstała idea konkursu "Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi". W myśl nowej filozofii brandu, Pepsi zachęca młodych ludzi do aktywności, kreatywności i wyrażania swoich emocji. Angażuje do poznawania świata i doświadczania nowych możliwości w każdej dziedzinie życia.

W efekcie współpracy zespół The Black Eyed Peas stworzył utwór "More". Kawałek ten idealnie wyraża intensywne emocje i doznania, które Pepsi chce przekazać swoim konsumentom. Will.i.am, lider zespołu i producent albumów, zainspirowany nową filozofią Pepsi, której ideą jest pobudzanie kreatywności młodego pokolenia, postanowił również dać taką możliwość fanom. W szybkim, energetycznym "More" można wychwycić pauzę - to celowo niedokończony fragment piosenki, który każdy może skomponować na swój własny, indywidualny sposób. Dzięki kawałkowi "More" można się kreatywnie wyrazić w całkiem nowy sposób, na dotychczas niespotykaną, globalną skalę. Will.i.am powiedział o współpracy: "Kiedy Pepsi przyszła do nas z pomysłem wspólnej pracy, bardzo chcieliśmy zrobić coś, w czym nasi fani mogliby uczestniczyć. I bez cienia wątpliwości udało się nam. Kawałek "More" znakomicie ten cel urzeczywistnił!".

Zainspirowani kawałkiem "More" młodzi ludzie, mają okazję stworzenia swojej własnej interpretacji, improwizacji, czy wariacji utworu w jednej z pięciu kategorii: śpiew, muzyka, taniec, video art lub totalnie inna forma ekspresji. Autorzy najciekawszych prac wezmą udział w kilkudniowych warsztatach pod okiem profesjonalnego, międzynarodowego jury, w skład którego wchodzą: Kasia Nowicka Novika, Kinga Kiełczyńska, Dariusz Błaszczyk, Jacek Badurek i DJ Daniel Haaksman. A wszystko to dzieje się na nowej i zupełnie odmienionej stronie www.pepsi.pl, na której fani z całej Polski będą mogli śledzić wywiady z uczestnikami warsztatów, blogi, relacje video oraz wyrażać swoje opinie na specjalnym forum.

Nagrodą główną w konkursie "Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi" będzie ekskluzywny staż lub praktyka u boku mistrza choreografii, w kolektywie (crew) Vjskim, w którym zwycięzca pogłębi tajniki sztuki wizualizacji lub w grupie DJ-sko - producenckiej, w której będzie okazja podejrzeć jak robi się naprawdę dobrą muzykę.

Nowa, interaktywna strona Pepsi daje także ogromne możliwości tym fanom zespołu, którzy nie wezmą udziału w konkursie. Pepsi przygotowała dla nich wyjątkowe promocje konsumenckie, w których do wygrania są m.in. bilety na wrześniowy koncert The Black Eyed Peas. W świecie nowoczesnych technologii, Pepsi rozdaje również najnowszy sprzęt do słuchania muzyki, grania, rozmawiania i sms-owania. Pod hasłem "Odkręcaj, wysyłaj, wygrywaj" będzie można przesłać specjalne kody umieszczone na nakrętkach napojów Pepsi i wygrać jeden z trzech rozlosowywanych każdego dnia telefonów Motorola RIZR Z3 oraz doładowanie na komórkę w wysokości 10 PLN. Nagrodą gwarantowaną dla wszystkich, którzy wyślą kody z nakrętek Pepsi będzie utwór "More" w postaci dzwonków na komórkę. Pepsi daje też możliwość wymieniania kodów na bonusy i brania udziału w specjalnych aukcjach, w których można wylicytować konsolę Sony PSP, odtwarzacz MP3 Creative Zen, telefon Sony Ericsson W300I, Ipod Nano 2GB, telefon Samsung SGH - X660. Ponadto nowa strona www.pepsi.pl daje możliwość ściągnięcia różnorodnych tapet, skórek oraz innych gadżetów internetowe nawiązujące do kampanii Pepsi.

***

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion,
Agencja Public Relations

Emilia Hahn
Senior Account Executive
tel. 022 858 74 58 wew. 51
e-mail: