BIURO PRASOWE

Pepsi, 15.05.2007

The Black Eyed Peas chce WIĘCEJ... od Ciebie


PepsiCo International rozpoczyna międzynarodową współpracę z wielokrotnymi zdobywcami platynowej płyty, znakomitymi artystami hip-hopowymi, zespołem The Black Eyed Peas. Zespół będzie twarzą kampanii PepsiCo w 2007 oraz 2008 roku. Ta długofalowa współpraca została nawiązana, aby inspirować konsumentów na całym świecie oraz w niecodziennym stylu angażować ich w zabawę z Pepsi i artystami z The Black Eyed Peas.
W roku 2007 akcja Pepsi da konsumentom możliwość odkrywania więcej i przedstawiania swojej kreatywności w unikalny sposób. The Black Eyed Peas jest zaangażowany w prace nad muzyczną oraz wizualną stroną reklamy telewizyjnej. Członkowie zespołu zaprojektowali także puszki i etykiety napojów oraz opracowali trasę koncertową specjalnie dla marki Pepsi.

Lider zespołu i zarazem producent płyt will.i.am powiedział o współpracy: "Kiedy Pepsi przyszło do nas z pomysłem wspólnej pracy, bardzo chcieliśmy zrobić coś, w czym nasi fani mogliby uczestniczyć. I bez cienia wątpliwości udało się nam."

Motywem przewodnim tej innowacyjnej kampanii jest napisany przez The Black Eyed Peas utwór "More". Fani z całego świata będą zachęcani do spersonalizowana muzyki poprzez tworzenie własnej wersji piosenki. Podczas pisania utworu, will.i.am specjalnie zostawił niedokończony fragment dając konsumentom i fanom możliwość zakończenia piosenki na własny sposób. Konsumenci będą mogli także skomponować własny dzwonek na telefon. Na stronie www.pepsi.pl zamieszczona zostanie konsola do miksowania, która pozwoli mieszać różne beaty z innymi elementami wziętymi bezpośrednio z utworu "More" lub zainspirowanymi piosenką.

Komentując amerykańską stronę www.pepsimore.com, członek zespołu apl.de.ap powiedział: "Muzyka zawsze powinna być radosnym doświadczeniem. Na naszych koncertach zawsze staramy się angażować publiczność najbardziej jak potrafimy".

Najbardziej utalentowani lub najbardziej oryginalni konsumenci, będą mogli wystąpić na scenie uczestnicząc w trasie koncertowej The Black Eyed Peas "Pepsi Black, Blue and You Tour", która rozpocznie się we wrześniu i odwiedzi 13 krajów na całym świecie.

The Black Eyed Peas swoim unikalnym stylem wzbogaciło również layouty Pepsi, poprzez zaprojektowanie trzech nowych etykiet. Ekskluzywne opakowania dostępne są w sklepach od maja, a właściwa kampania rozpocznie się w czerwcu b.r.

Ron Coughlin, Senior Vice President i szef biura marketingu PepsiCo Interantional powiedział: "Praca z The Black Eyed Peas była dla nas niewiarygodnie inspirującym doświadczeniem. Im naprawdę spodobał się pomysł aby kampanię poprowadzili klienci poprzez zachęcanie ich do kreatywnego uczestnictwa w kampanii od samego jej początku. Naciskali tak mocno jak mogli, żeby stworzyć nowe i ekscytujące możliwości dla naszych konsumentów. To jest współpraca w najlepszym tego słowa znaczeniu, współpraca do której zapraszamy teraz wszystkich!"

PepisCo International nie po raz pierwszy współpracuje z muzycznymi gwiazdami światowego formatu. Dotychczas kampanie Pepsi wspierały takie artystki jak: Britney Spears, Beyonce Knowles oraz Christina Aquilera.

Wielokrotni zdobywcy platynowej płyty, 3-krotni zdobywcy nagrody Grammy, The Black Eyed Peas, stali się światową rewelacją po wydaniu swojej 3-ciej płyty, zatytułowanej "Elephunk" (lipiec 2003), na której znalazły się takie przeboje jak "Where Is The Love?" czy wyróżniony najcenniejszą nagrodą w przemyśle muzycznym, statuetką Grammy, hip-hopowy utwór "Let's get it started". Po tym przyszła płyta łącząca R&B i POP (w obu kategoriach piosenki na pierwszych miejscach list przebojów) "Money Business", która dała trio nowe super przeboje, takie jak "Don't Punk With My Hart", "My Humps" i "Pump It". The Black Eyed Peas osiągnęło międzynarodowy sukces sprzedając ponad 17 milionów płyt na całym świecie.

***

Kontakt prasowy:

Partner of Promotion,
Agencja Public Relations

Emilia Hahn
Senior Account Executive
tel. 022 858 74 58 wew. 51
e-mail: