BIURO PRASOWE

Xerox, 10.04.2007

Mroźne atrakcje dla Partnerów Xerox Polska


Xerox Polska zaprosił swoich najlepszych Resellerów na śnieżną przygodę do Laponii w północnej Finlandii. Przez pięć dni (od 1 do 5 kwietnia) Partnerzy Handlowi Xerox mogli zakosztować białego szaleństwa.
Doceniając ogromny wkład Resellerów w sukces sprzedażowy Xerox Polska w 2006 roku, firma postanowiła zabrać swoich najlepszych Partnerów w niezwykłą podróż do krainy reniferów i Świętego Mikołaja.

- Xerox Expedition Team 2007 był doskonałą okazją do tego, by wyróżnić Partnerów, którzy swoim szczególnym zaangażowaniem przyczynili się do naszego wspólnego sukcesu. Oni osiągnęli bardzo dobre wyniki sprzedaży, a my postanowiliśmy w specjalny, oryginalny sposób podziękować im za ich starania. - podkreśla Kinga Piecuch, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Grupy Office, Xerox Polska. - Wyprawa do Laponii umożliwiła nam również zbudowanie osobistych relacji. Nic bowiem tak nie łączy ludzi jak ekstremalne warunki i dobra zabawa. - dodaje.

W Laponii na 17 najlepszych Partnerów Xerox Polska czekało śnieżne safari na skuterach, wyścigi kateringowe na torze śnieżnym i lodowym, a także rakiety śnieżne, narty biegowe oraz moc innych atrakcji. Wszystkie trasy wiodły przez dzikie rejony Arktyki - lasy, wzgórza i zamarznięte rzeki i jeziora. W ramach wytchnienia uczestnicy mogli liczyć na lunch przy ognisku w lesie, podlodowe łowienie ryb, a także lokalną specjalność - saunę fińską.



Zimowa kraina i atrakcje, jakie zapewnili organizatorzy na pewno długo pozostaną w pamięci uczestników. Partnerzy Handlowi Xerox - uśmiechnięci, wypoczęci i gotowi na dalsze, tym razem zawodowe, wyzwania - wrócili już do kraju.

***

Informacje o firmie Xerox Polska

Więcej informacji o firmie Xerox na stronie: http://www.xerox.com Komentarze oraz perspektywy dla przemysłu poligraficznego mogą Państwo znaleźć na stronie http://www.xerox.com/blogs lub http://www.xerox.com/podcasts.

Xerox(r), Xerox oraz element graficzny w kształcie kuli są własnością Xerox Corporation i mogą być zastrzeżone.

Kontakt dla mediów:

Marta Kwapisz,
Partner of Promotion,
22 858 74 58 #42,