BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 24.01.2007

Partner of Promotion dla Hilton Warsaw


Agencja PR Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę hotelu Hilton Warsaw. Współpraca pomiędzy firmami obejmuje opracowanie strategii i planu komunikacji hotelu w Polsce oraz działania mające na celu wprowadzenie marki na nasz rynek.
Hilton jest flagową marką Hilton Hotels Corporation i jednocześnie najlepiej rozpoznawalną globalnie marką z branży. Kojarzony jest z prestiżem i komfortem, gwarantuje najwyższej jakości usługi i standardy, bez względu na cel podróży - prywatny, czy biznesowy.

Pierwszy hotel Konrad Hilton otworzył w Cisco w stanie Texas w 1919 r. Dziś pod marką Hilton na świecie działa ponad 500 hoteli. Wkrótce dołączy do nich kolejny - pierwszy w Polsce - Hilton Warsaw. Jego otwarcie planowane jest w pierwszym półroczu tego roku.

Do zadań agencji należy opracowanie programu i strategii PR, którego celem będzie budowa pozytywnego wizerunku Hilton Warsaw. Prowadzone przez agencję aktywności obejmują także działania z zakresu media relations w związku z otwarciem nowego hotelu i wprowadzeniem marki Hilton na polski rynek. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Partner of Promotion ze względu na jej bardzo dobrą reputacją na rynku i referencje od innych klientów. Wierzymy w to, że zaprezentowana przez nią propozycja działań pozwoli na wprowadzenie z sukcesem Hiltona na polski rynek - powiedział Paweł Mirski, PR & Marketing Executive w Hilton Warsaw.

- To duże wyzwanie i ogromna przyjemność pracować dla tak prestiżowego klienta. Tym bardziej, że pomimo dotychczasowej nieobecności na polskim rynku, marka jest już bardzo dobrze znana wielu Polakom - twierdzi Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion. Kontrakt Partner of Promotion z Hilton Warsaw jest bezterminowy. Dotychczas Hilton nie współpracował w Polsce z żadną agencją PR.