BIURO PRASOWE

Motorola, 12.05.2006

"Design Yourself" - wygraj nowy wizerunek!


Już 12 maja startuje ogólnopolska zabawa Motoroli - "Design Yourself". Jej zwycięzcy wezmą udział w specjalnym wyjeździe, w trakcie którego styliści i specjaliści od autoprezentacji pomogą w stworzeniu nowego wizerunku, który zostanie wykreowany nie tyle na podstawie ich wizji, co w oparciu o specyficzny "autoportret", uzyskany na podstawie odpowiedzi na pytania ze specjalnej, zorientowanej socjologicznie-kulturowo ankiety przygotowanej dla uczestników zabawy.
Warszawa, 10 maja 2006 - konkurs "Design Yourself", organizowany przez Motorolę (NYSE: MOT), jest zabawą opartą na chęci wyróżnienia się z tłumu, zabawą w odkrywanie i eksponowanie tego, co w nas najlepsze. "Projektowanie samego siebie", w rozumieniu organizatorów, nie oznacza jednak zmiany osobowości, a jedynie pokazanie siebie w inny, bardziej atrakcyjny sposób. Akcja, prowadzona od 12 maja do 12 czerwca 2006 w Internecie oraz w wybranych weekendach maja i czerwca w 10 centrach handlowych w całej Polsce, umożliwi klientom firmy skorzystanie z wiedzy i umiejętności profesjonalistów zajmujących się wizerunkiem.

W zabawie może wziąć udział każdy, kto kupi jeden z telefonów z Motoroli: RAZR V3, SLVR L7 lub L6 i wypełni specjalną ankietę na stronie www.motowizerunek.pl.

10 finalistów będzie mogło dokonać zmiany swojego wizerunku rozumianego jako najbardziej zewnętrzna, bo tworzona na użytek budowania relacji z innymi oraz eksponowania siebie, część naszej tożsamości. Sesje kreowania wizerunku odbędą się w ekskluzywnym SPA Wzgórza Dylewskie dr Ireny Eris. Nad metamorfozą będzie czuwać sztab ekspertów w dziedzinie kreowania image'u, wśród nich: dr Marek Kochan - socjolog i językoznawca specjalizujący się procesach autoperswazji i autoprezentacji, fryzjerka i wizażystka Anna Męczyńska oraz konsultant w sprawach ubioru - Sławek Blaczewski. Gospodarzem wyjazdu będzie Maciej Orłoś, który poprowadzi również warsztaty z autoprezentacji.

Jury wyłoni także 40 kolejnych osób z najciekawszymi odpowiedziami, którzy pójdą na darmowe zakupy wraz ze stylistami w roli doradców.

- Konkurs "Design Yourself" jest wyrazem naszego przywiązania do piękna i designu na najwyższym poziomie. Oprócz wyróżnienia się dzięki najbardziej designerskiemu telefonowi Motoroli, chcemy dać naszym klientom możliwość zmiany także swojego wizerunku - mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

W ramach akcji, w wybranych dziesięciu centrach handlowych pojawią się designerskie stoiska promocyjne Motoroli, w których będzie można przetestować telefony objęte konkursem i uzyskać szczegółowe informacje na temat akcji "Design Yourself". Stoiska będą czynne w dniach: 19-21 maja, 26-28 maja oraz 2-4 czerwca. Adresy centrów handlowych, w których pojawią się punkty Motoroli:

  • 3 Stawy Katowice, ul. Pułaskiego 60, 40-028 Katowice
  • Arkadia Warszawa, al. Jana Pawła II 82, 00-175 Warszawa
  • CH Bielany Wrocław, ul. Czekoladowa 9, Bielany Wrocławskie
  • Galaxy Szczecin, al. Wyzwolenia 18-20, 70-554 Szczecin
  • Galeria Kazimierz Kraków, ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków

  • Galeria Mokotów Warszawa, ul. Wołoska 12, 02-675 Warszawa
  • Galeria Pomorska Bydgoszcz, ul. Fordońska 141 , 85-739 Bydgoszcz
  • Manhattan Gdańsk, ul. Grunwaldzka 82, 80-244 Gdańsk
  • Pasaż Łódzki Łódź, ul. Włókniarzy 264, 93-570 Łódź Stary Browar Poznań, ul. Półwiejska 32, 61-888 Poznań


***

Kontakty dla mediów:
Małgorzata Matusiewicz
Motorola
+48 22 606 04 50


Agnieszka Józefowicz
+48 22 858 74 58 wew. 49


MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.