BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 25.07.2005

Nowy logotyp Partner of Promotion


Partner of Promotion zmienia logo. Jedna z najbardziej doświadczonych na polskim rynku agencji PR, unowocześniając grafikę logotypu, stawia na kontynuację i rozwój.
Charakterystyczny kwadracik, towarzyszący firmie od wielu lat, pozostał bez zmian. Składa się on z dwóch uzupełniających się elementów - będących stylizowanymi literami "P". Ten element logotypu łączy kolejne etapy rozwoju agencji. Nowy logotyp jest mniejszy i zamknięty w klasycznym prostokącie. Nadal jednak jego elementem pozostała nazwa firmy.

Wraz z nowym logotypem debiutuje także nowa strona www.partnersi.com.pl. Podczas tworzenia nowego wizerunku firmy w internecie położono szczególny nacisk na przejrzystość i łatwość nawigacji. Nowoczesny design i czytelność to nie wszystkie zalety wyróżniające serwis www wśród innych agencji PR. Agencja easy.web zaprojektowała witrynę Partner of Promotion zgodnie z najnowszymi standardami sieciowymi XHTML 1.0 i CSS, zalecanymi przez W3C (The World Wide Web Consortium). Co pozwala między innymi na poprawne wyświetlanie serwisu www w innych mało popularnych przeglądarkach internetowych.
Na stronach www można znaleźć szczegółowe informacje o doświadczeniu Agencji. Podzielono je na: kompetencje branżowe (np. w branży budowlanej, finansowej, FMCG) oraz usługowe (PR produktu, PR korporacyjny, relacje inwestorskie, imprezy i konferencje oraz relacje kryzysowe). - Mamy nadzieję, że dzięki takiemu podziałowi nasi potencjalni klienci łatwiej będą się mogli zorientować w naszych doświadczeniach w wybranych dziedzinach. Im dłużej pracujemy dla firm z różnych sektorów, tym bardziej uświadamiamy sobie konieczność ciągłej zmiany nie tylko, jeśli chodzi o nowoczesną obsługę, lecz także w odniesieniu do nas samych i naszego wizerunku graficznego - mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion.