• Golden Clips 2019

    Golden Clips 2019

    Agencja Partner of Promotion została nagrodzona trzema statuetkami w tegorocznym konkursie "Złote Spinacze".

    Aż dwa Spinacze w kategoriach „PR korporacyjny” oraz „Przemysł i Infrastruktura” otrzymał projekt „Elektromobilność na polskim niebie”, realizowany we współpracy z Fortum. Cele kampanii było edukowanie Polaków w zakresie bezemisyjnego transportu.

    Brąz w kategorii „Motoryzacja i Transport” zdobyła także kampania „Lokomotywa kontra samochód”, dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, przeprowadzona na rzecz PKP PLK.

    "Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR przeprowadzonych w upływającym roku. Organizatorem "Złotych Spinaczy" jest Związek Firm Public Relations. Szczegółowe informacje na temat konkursu można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/.

  • Creator of the Polish Luxury Goods Market 2019

    Creator of the Polish Luxury Goods Market 2019

  • Golden Clips 2018

    Golden Clips 2018

    Partner of Promotion agency won three awards in the Złote Spinacze [Golden Clips] competition for projects carried out in 2018.

    The jury awarded silver statuette in the category “Anti-crisis or Crisis Communication” to the campaign carried out by the Agency and The National Poultry Council – Chamber of Commerce – “Prawda kontra sensacja - ochrona wizerunku polskiego drobiu” [“Truth versus Sensation – Protecting the Image of the Polish Poultry”]. 

    Partner of Promotion won the second silver award in the “Beauty, Hygiene and Wellness” product PR category for the campaign carried out for P&G and Head&Shoulders brand entitled “#GoScalpBrave. Fryzury na Mundial” [“#GoScalpBrave. Hairstyles for the World Cup”]. 

     “Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA” [“The Internet of our Childhood. Talent Playground by NIVEA”] campaign carried out for NIVEA, received bronze statuette in the “Sustainability & CSR Communications” category. This project has successfully changed Poles’ approach towards spending time with children and initiated a genuine social movement.

    Golden Clips are the most prestigious awards in the Polish PR industry. The competition’s aim is to select the best PR campaigns with breakdown by industry and type of activities. More information: http://www.zlotespinacze.pl/.