• Sabre Awards 2013

    Sabre Awards 2013

    Partner of Promotion zdobyła złotą statuetkę w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów dla branży PR - Sabre Awards. Agencję nagrodzono w kategorii "Issues Management" za projekt "Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią".

  • IPRA 2013

    IPRA 2013

    Agencja Partner of Promotion została nagrodzona w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards 2013 w kategorii "Crisis management - Agency" za projekt "Kolej na 2012".

  • The Book of List 2013

    The Book of List 2013

    Partner of Promotion po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu The Book of List 2013 wśród wszystkich agencji PR w Polsce. Agencja utrzymuje pozycję lidera od 2009 roku.

  • Mercury Excellence Awards 2012

    Mercury Excellence Awards 2012

    Partner of Promotion zdobyła srebrną statuetkę Mercury Excellence Awards 2012 w międzynarodowym konkursie, organizowanym przez amerykańską organizację MerComm Inc. Nagrodzony został projekt PKP w kategorii "Komunikacja Kryzysowa".

  • Inspire Awards 2012

    Inspire Awards 2012

    Agencja Partner of Promotion zdobyła brązową statuetkę Inspire Awards 2012 w międzynarodowym konkursie organizowanym przez amerykańską organizację League of American Communications Professional (LACP). Międzynarodowe jury doceniło projekt OKI - "Etyka i Honor".

  • Magellan Awards 2012

    Magellan Awards 2012

    Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie srebrne statuetki w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2012. Jury doceniło projekty "Big Beautiful Woman - Success in Size" oraz "Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią". Oba projekty znalazły się na liście Top 50 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie w 2012 roku.

  • Wyróżnienie Magazynu Marketingu i Sprzedaży Brief

    Wyróżnienie Magazynu Marketingu i Sprzedaży Brief

    Kampania rozpoczęła się w kwietniu 2012 r. Jej celem jest zwiększenie wiedzy Polaków o energetyce jądrowej i korzyściach wynikających z budowy elektrowni jądrowej w Polsce. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych, zintegrowanych narzędzi komunikacyjnych udało się skupić społeczeństwo wokół debaty na ważny społecznie temat - jakim jest przyszłość energetyczna kraju. Sercem projektu, łączącym wszystkie działania, jest portal internetowy www.poznajatom.pl.

    Wyróżnienie przyznane zostało w dorocznym konkursie Magazynu Marketingu i Sprzedaży Brief, w którym nagradzani są ludzie wnoszący wkład w rozwój branży reklamy, marketingu i public relations oraz najlepsze w danym roku projekty. W imieniu Ministerstwa Gospodarki, na którego zlecenie realizowana jest kampania, nagrodę odebrała Hanna Trojanowska Pełnomocnik Rządu ds. Polskiej Energetyki Jądrowej.

  • Kampania 10-lecia Konkursu - Złote Spinacze

    Kampania 10-lecia Konkursu - Złote Spinacze

    Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę specjalną w jubileuszowej, 10 edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Kampania "Tiger jest tylko jeden" uzyskała największą liczbę głosów internautów oraz tytuł Kampanii PR dziesięciolecia. Do plebiscytu zostało zgłoszonych 21 projektów, które w latach 2003-2011 zdobyły statuetki Złotych Spinaczy.

  • The Book of List 2012

    The Book of List 2012

    W najnowszym, renomowanym rankingu The Book of Lists, Partner of Promotion zajęła po raz kolejny pierwsze miejsce wśród wszystkich agencji PR w Polsce.

  • Złote Spinacz 2011

    Złote Spinacz 2011

    Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nagrody główne i cztery nominacje podczas finału konkursu "Złote Spinacze 2011" organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Firma została nagrodzona w kategoriach: Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa za projekt "Tiger jest tylko jeden" oraz w kategorii Public Affairs & Lobbing za powstrzymanie próby monopolizacji polskiego rynku eksportowego.

  • Partner of Promotion po raz kolejny na podium Magellan Awards 2010

    Partner of Promotion po raz kolejny na podium Magellan Awards 2010

    Partner of Promotion otrzymała Magellan Bronze Award w tegorocznej edycji tego międzynarodowego konkursu komunikacji marketingowej. Nagrodzony został projekt dotyczący działań PR na rzecz apartamentowca Złota 44. Agencja po raz kolejny znalazła się na prestiżowej liście Top 50 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie. W 2008 roku za jeden z najlepszych na świecie został uznany również projekt "Wirtualny futbol w świetle stadionowych reflektorów" zrealizowany na rzecz Electronic Arts.

  • Luksusowa Marka Roku 2010

    Luksusowa Marka Roku 2010

    10 października 2010 r., podczas uroczystej gali w hotelu Intercontinental, agencja Partner of Promotion otrzymała prestiżową statuetkę Luksusowej Marki Roku 2010 w kategorii "Komunikacja i Marketing".

    Z rąk Mariusza Pujszo organizatora Gali, statuetkę odebrał Paweł Trochimiuk - Prezes Zarządu Partner of Promotion.
    Tytuł Luksusowej Marki jest przyznawany firmom, których produkty i usługi odpowiadają najwyższym standardom i są skierowane do najbardziej wymagających klientów. W każdej z 14 kategorii kapituła nominowała pięć marek.