• Złote Spinacze 2017

    Złote Spinacze 2017

    Partner of Promotion zdobyła w konkursie Złote Spinacze sześć statuetek – w tym dwie nagrody główne – za projekty zrealizowane w 2017 roku.

    Jury konkursowe przyznało złotą statuetkę w kategorii Komunikacja Antykryzysowa lub Kryzysowa kampanii „ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu”, zrealizowanej przez agencję we współpracy z Krakowskim Holdingiem Komunalnym. Projekt ten został także nagrodzony srebrnym spinaczem w kategorii Przemysł i Infrastruktura.

    Drugie złoto Partner of Promotion zdobyła w kategorii Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze za kampanię „Droga do Oscara”, przeprowadzoną przez agencję wspólnie z Ghelamco Poland.

    Srebro w kategorii Sport przyznane zostało kampanii „#BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam”, zrealizowanej przez agencję z Fundacją Maraton Warszawski. Projekt ten otrzymał również srebrną statuetkę w kategorii Event Społeczny.

    Brąz w kategorii Media Relations przyznany został kampanii „Relacje medialne trampoliną dla biznesu”, przeprowadzonej przez agencję na rzecz Conperio.

  • Złote Spinacze 2016

    Złote Spinacze 2016

    Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2016 roku.

    Jury konkursowe przyznało srebrną statuetkę w kategorii NGO i Sektor Publiczny kampanii Open a door to Israel, przeprowadzonej przez agencję wspólnie z Ambasadą Izraela. Wysoko oceniono skuteczność działań PR oraz eventowych, dzięki którym znacząco wzmocniony został wizerunek współczesnego Izraela w oczach Polaków.

    Brąz w kategorii PR Produktu przyznany został kampanii Jedno życzenie Pampers i UNICEF . Projekt ten skutecznie zaangażował konsumentów w działania profilaktyczne na rzecz walki z tężcem noworodkowym w Afryce – groźną chorobą niemowląt, która każdego roku zbiera śmiertelne żniwo.

  • Book of Lists 2016/2017

    Book of Lists 2016/2017

    Partner of Promotion po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu The Book of List 2013 wśród wszystkich agencji PR w Polsce. 

  • Stevie Awards 2016

    Stevie Awards 2016

    Agencja PR Partner of Promotion zdobyła dwie statuetki Stevie Awards 2016 w prestiżowym konkursie International Business Awards. Jury złożone z ponad 200 profesjonalistów z całego świata doceniło projekty „STIHL POZnan Ice Festival" oraz „Pampers & UNICEF One Wish".

  • European Excellence Awards 2014

    European Excellence Awards 2014

    Agencja Partner of Promotion ponownie została doceniona w międzynarodowym konkursie European Excellence Awards, tym razem za kampanię „Projekt Test: Pokolenie Minus" prowadzoną wspólnie przez Społeczny Komitet ds. AIDS i agencję PofP. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 1600 projektów.

  • Luksusowa Marka Roku 2014

    Luksusowa Marka Roku 2014

    Agencja Partner of Promotion została nagrodzona tytułem i statuetką Luksusowa Marka Roku 2014. W tegorocznej, V edycji plebiscytu zostały wyróżnione najbardziej ekskluzywne usługi i produkty, które są dostępne na polskim rynku. Partner of Promotion jak dotąd jest jedyną agencją PR w Polsce wyróżnioną w tym konkursie, która otrzymała ten tytuł już po raz drugi. Uroczysta gala odbyła się 26 października br. w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie.

  • Stevie Awards 2014

    Stevie Awards 2014

    Projekt Spartanie Dzieciom, realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, otrzymał nagrodę Bronze Stevie Award w kategorii Najlepsze wydarzenie charytatywne lub non profit. Celem projektu było dotarcie do środowiska biegowego i zarażenie go szlachetną ideą biegania i pomagania potrzebującym. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom i doborze właściwych narzędzi obudzono większą świadomość społeczeństwa i zwrócono uwagę na problem niepełnosprawnych dzieci i ich rodzin.

  • IPRA 2014

    IPRA 2014

    Kampania "Spartanie Dzieciom", dotycząca charytatywnego biegania, zwyciężyła w kategorii "Kampania o niskim budżecie" w konkursie IPRA Golden World Awards. Realizowany pro bono przez Partner of Promotion projekt miał na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin.

  • Magellan Awards 2013

    Magellan Awards 2013

    Projekt "Spartanie Dzieciom", realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, znalazł się na prestiżowej liście Top 25 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie. Jury konkursu Magellan Awards 2013 nagrodziło go Srebrnym Magellanem w kategorii Product/Service Communications: Other.

  • Złoty Spinacz 2013

    Złoty Spinacz 2013

    Akcja „Biegniemy dla Stasia" zorganizowana dla Fundacji Spartanie Dzieciom otrzymała Złotego Spinacza w kategorii "Sport, turystyka, rekreacja".

  • Kampania społeczna roku 2013

    Kampania społeczna roku 2013

    Projekt "Spartanie Dzieciom", realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, otrzymał nominację w w konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 w kategorii Kampanie Lokalne. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na uroczystej Gali 7 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie.

  • Złoty Spinacz 2013

    Złoty Spinacz 2013

    Partner of Promotion została uhonorowana statuetką Złotego Spinacza 2013 w kategorii "Sektor publiczny" za projekt „dalEKOwzroczni - przyszłość w czystych barwach”.