BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 19.04.2017

Dwie złote nominacje dla Partner of Promotion w konkursie SABRE Awards EMEA.


Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie złote nominacje w prestiżowym międzynarodowym konkursie SABRE Awards EMEA za projekty „Open a door to Israel” oraz „Kocham Warszawę! (I love Warsaw!).


SABRE_Awards_EMEANominacja za projekt "Kocham Warszawę! (I love Warsaw!)" została przyznana w kategorii "Real Estate and Construction". Jury doceniło szereg inicjatyw i wydarzeń, które wykreowały wizerunek Warsaw Spire i placu Europejskiego jako inwestycji o ogromnej wartości dla Warszawy i jej mieszkańców. Kampania prowadzona jest we współpracy z Ghelamco Poland.

Drugą nominację otrzymał projekt "Open a door to Israel" w kategorii "Government Agencies". Celem tej inicjatywy było ukazanie niezwykłego świata Izraela i przedstawienie go Polakom w zupełnie innym obliczu. W ramach działań agencja Partner of Promotion była odpowiedzialna za kompleksowe działania PR na rzecz Ambasady Izraela w Warszawie. Punktem kulminacyjnym kampanii była multimedialna wystawa w warszawskim Soho Factory.

Sabre Awards EMEA jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branżowych, którego organizatorem jest The Holmes Group. Zgłoszone inicjatywy są oceniane przez międzynarodowe jury składające się z najwybitniejszych specjalistów PR ze Stanów Zjednoczonych i Europy.

Pełna lista nominowanych projektów znajduje się na stronie http://www.holmesreport.com/events-awards/sabre-awards/sabre-awards-emea/2017-sabre-emea-finalists